.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت جام زرین کلاردشت به موزه ملی ایران
جام زرین کلاردشت به موزه ملی ایران بازگشت

به گزارش شمال نیوز، خبرنامه به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران،طبق اعلام سرپرست امور نمایشگاه های موزه ملی ایران، صبح امروز جام زرین کلاردشت که به منظور برگزاری نمایشگاه تک اثر در شهرهای ساری و کلاردشت در معرض دید علاقمندان قرارگرفته بود، پس از ۶۲ روز به موزه ملی ایران بازگشت.

نینا رضایی گفت : این اثر فاخر ابتدا به مناسبت بزرگداشت هفته میراث فرهنگی از سوم خرداد سالجاری به مدت یکماه در موزه ساری- عمارت کلبادی و پس از آن از هفدهم تیرماه به مدت یک هفته نیز در موطن اصلی خود کلاردشت در سالن اجتماعات ساختمان آموزش و پرورش به نمایش گذاشته شد.

در برنامه اختتامیه این نمایشگاه در کلاردشت، تمبر یادبود این جام زرین با حضور فرماندار محترم شهرستان کلاردشت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، مدیر کل پست و سایر مقامات این استان و با حضور پرشور مردم رونمایی و ابطال شد.

برگزاری موفق و باشکوه این دو نمایشگاه که توام با استقبال گرم و پر هیجان مردم مازندران بود نشان و گواه آن دارد که برگزاری نمایشگاه های موزه ای می تواند در رشد علاقمندی به مواریث فرهنگی و تقویت خودآگاهی و احیای فرهنگهای بومی و محلی نقش مهمی ایفا کند.

جیرییل نوکنده مدیر موزه ملی ایران ضمن سپاس و قدردانی از زحمات مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، فرمانداری شهرستان کلاردشت و دیگر عزیزانی که در این امر مشارکت داشتند، حمایت از برگزاری چنین نمایشگاه های موفق استانی را از برنامه های آتی این موزه اعلام نمود./باشگاه خبرنگاران 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.